Farit och flängt runt...

Har varit ute och kört bil med mamma, brorsan & Melissa, först åkte vi till underbara hem, hittade två jättefina soffkuddar som jag köpte, köpte även en spikmatta som var nedsatt från 700:- till 300:- (som hittat) sen åkte vi vidare mot jysk, där köpte jag lite nya handdukar och gardiner till vardagsrummet.
Skulle ha åkt till babyproffsen också, men det glömde jag helt bort... haha, så jag brummade mot ekängen istället & köpte lite mat, kom nästan nyss hem, är måttligt trött kan jag meddela, får nog dra ner på tempot litegrann längre fram i graviditeten, annars lär jag nog må som en klubbad säl! :p
Men vet ni?? för första gången idag så kände jag bebisen i magen, det "fladdrade" till inne på ekängen, men det var det ända, nu känns det ingenting, det kommer väl snart igen, *myyys* går ju in i vecka 16 nu på fredag, så det dröjer nog inte så länge innan man kan känna dom första små mini sparkarna! :)
Linneá mår bättre idag, magen är varit snäll mot henne, och hon har lekt och busat non stop, och ätit mat hon fått behålla, så imorgon ska hon få gå med mig till dagis. (jag jobbar ju där) hehe.

Nu ska jag inte alls göra så mkt mer för idag, ta ett varmt skönt bad, sen bara slänga mig framför tv:n medans Pierre ska ut och träna, jag måste iaf i säng tidigt för man ska upp fem imorognbitti. *puhh*

Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0