Förkyld!

NU har min förkylning brutit ut, har ont i hela huvudet & nacken, ont i halsen, näsan rinner, jag hostar & hostar, får dåligt med luft och känner mig helt igentäppt i luftvägarna, och frossa, så j-la typiskt, och så all jävla hysteri om svininfluensan, jag har typ alla symton, men kommer jag dö för det? eller hamna på sjukan??
jisses, tänker man så, så blir man väl knäpp, jag tror nog mer på att ta mig en alvedon, dricka en kopp te, ta lite c-vitamin, och hålla mig varm och vilandes, då är jag nog på benen igen inom någon dag!
Men det är klart, skulle man bli dyngdålig så måste man ju ta kontakt med vården, och jag är ju gravid,
så då känns det mer viktigt än annars.

Vi hade ju besök idag också, av Pierres syster och hennes kille, pratade, käkade och hade det trevligt,
Linneá tyckte nog det var superkul att träffa dom, hon hade sett ifram emot det jättemycket! :)
Och presenter fick hon, några böcker och en söt t-shirt med en katt på! :) (tack så mycket!)

Nu ska jag inte göra mycket mer ikväll, mår inte alls på topp... ska vila, vila & vila så man förhoppningsvis
mår lite bättre imorgon, ska börja med att värma lite te, som jag inte ens tycker om, men men... det hjälper.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0