Freeedag!!

Och så var det fredag igen! lika välbehövligt varje vecka numera!
Denna helg bjuder på lite olika saker, till en början så ska jag gå på ljusparty ikväll!
Ska se ifall jag hittar lite nytt fint till lägenheten, känns ju roligare att "bona"
in sig nu när man slagit sig mer till ro mot tidigare då det var fullt röj med tapetsering osv!
Imorgon Lördag så kommer Pierres syster Amina & hennes kille Jonas hit från sthlm,
dom hade köpt en massa presenter till Linneá :)
så vi kommer ha en riktigt glad liten tös här under morgongaden! :)
det ska bli riktigt skoj att träffa dom, det var ju ett bra tag sen man sågs sist.
men det är klart, man har ju ofta fullt upp på varsitt håll, jobb osv,
men man håller ändå kontakten med varann, och det är ju huvudsaken till att börja med.
Resten av helgen blir det inte mycket av, eller ja, inget inplanerat änsålänge,
men nåt händer ju alltid! På Söndag åker iaf Pierre på kryssning med några från sitt jobb,
känns halvdant kan jag meddela, men vafan, jag litar på honom och han får göra vad
han vill så länge han inte sviker mig! :) Han är helt klart värd att också få ha det kul,
det är ju jag som går gravid och inte kan partajja just nu,
men bara för det behöver inte han bli en "torris" & sitta hemma och hålla mig i handen, haha.

Nu står Linneá & vrålar att hon vill äta kakor, men nix, ska fixa mat, blir kycklingpytt idag,
lite mindre avancerat, och tar inte alltför lång tid att fixa,
för om cirkus en halvtimme kommer Pierre hem, och då ska jag iväg,
så maten måste vara klar när han är hemma.

Ha en skön kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0