Ljuspartajj!!

Har nyss varit på ljusparty hemma hoss Linn, mkt trevligt, mkt fin fint man bara ville ha, men sen så kostar det ju en hel del! men å andra sidan så har ljusen så goda egenskaper som gör dom rätt prisvärda ändå, brinntid, tillverkning osv... inget skit direkt, inga kemikalier eller dylikt.

Håller på att åka på en rejäl förkylning känner jag, den svider i hela näsan och jag låter som en gammal kärring som rökt i typ 50 år, inte så trevlig då med andra ord, rossel rossel... hoppas jag inte blir sjuk nu bara, har inte tid med det! och jag blir ju alltid sååå dålig.. :( *peppar peppar*

Imorgon får vi alltså besök, måste röjja upp härhemma innan, brukar ju städa på söndagar, men får ta städningen
imorgon förmiddag istället, hatar att ha det rörigt när man får besök, (är nog inte ensam om den saken)
men som jag alltid sagt: hellre lite skit i hörnen, än ett rent helvete! ;)

Nu ska jag nog ta mig ett varmt avkopplande bad, sen mysa med mitt hjärta, mitt andra hjärta ligger och sover,
en trött skruttfia som busat non stop hela veckan, & duktig är hon också, sa nu ikväll att hon ska sluta med kvälls-vällingen, och napparna och snuttefilten ska hon ge till tomten i jul så att hon ska få paket av av honom, så söt hon är, och blir bara större & större, verkligen ingen bebis längre, min "bebis" har vuxit så fort att jag knappt minns när hon bara låg tyst och knappt rörde sig, bara några veckor gammal,
fattar inte vart tiden tar vägen, och snart ska hon bli storesyster också, och jag två barnsmamma,
kul, spännande och lite nervöst faktiskt... :S
men det kommer gå bra! vill bara att Linneá ska slippa känna någon form av avund mot bebisen och sakna uppmärksamhet från mig & Pierre, vi kommer vara såååå noga med att fortfarande ge henne den tid och plats hon tar nu och som hon behöver, hon ska aldrig behöva känna sig "åt-sidosatt" på något sätt!

Mycket känslor i min kropp just nu, är nog inne i någon sån period då man grubblar och tänker så att hjärnan nästan kokar, känner mig glad ena dagen, ledsen & nere andra, sen kan jag bara känna mig helt neutral, som om ingenting... skumt det där, igår t.e.x. gick jag med en SÅ stark oro i kroppen hela dagen, sen när jag pratade om det med Pierre så släppte det på 2 sekunder, tänk hur kroppen & knoppen kan funka... helt otroligt. haha.

Bla bla.. nu avrundar jag här, känner ändå att jag bara skriver en massa krims krams ;p

Ha en fin kväll alla.

//Maria.



Om ni vill se något häftigt och värmande såhär i höstmörkret & den burriga kylan,
så kika in på min "heta" sambos hemsida där han har mängder av bilder & videofilmer
där han kör eld, och även blåser eld! :)

http://xibaldifirearts.se










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0