Lördag.


EN HÄRLIG LÖRDAGSMORGON!


Det var ärligt talat längesedan jag vaknade upp och kände mig såhär glad och rofylld,
sista tiden har man känt sig som ett ända "virrvarr" med alla måsten och allt runtomkring en,
men jag tror jag nu börjar inse att det inte funkar så, eller att det rättare sagt inte kan funka så,
för att det äter upp mig inifrån när det blir för mycket.

Strax ska jag börja montera upp alla nya gardiner härhemma, ska bli skönt att ÄNTLIGEN
få det som man vill ha det.Nu är det bara köket som är kvar, ska även dit köpa nya gardiner,
stolsdynor, mattor och lite fina ljuslyktor att hänga i fönstren, (mysigt nu i höst)
ska fixa en hel del framöver,
känner ett sånt starkt behov att att pyssla och dona härhemma,
hormoner som spökar kanske?? haha, men roligt är det,
och fint blir det när man väl är klar.

Skriver inte något långt blogginlägg nu, har en hel del att fixa nu på några timmar,
men först en kopp kaffe.

Ha en underbar dag alla!




Morgonkaffe







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0