Sovit middag.


Haha, jag var tvungen att sova "middag" idag, Linneá slutade med det för några månader sen,
men nu har hennes mamma börjat att göra det, rätt så komiskt, men ibland måste jag för att orka med allting,
jag får väl skylla på att jag är gravid! *hihi* rätt skönt att ha en ursäkt ibland...
Om typ en timme får vi besök, har liiiite kvar jag vill få fixat, allt kändes som en ända röra här imorse,
men nu är det finare och mer iordning på saker & ting. (Pierre har varit väldigt mer effektiv än jag idag)
Jag känner mig otroligt lazy idag... men, det är ju lördag, då brukar jag inte städa... är nog därför jag är lat.

Nu en kaffe, sen måste jag sätta fart här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0