Still sunday.



Nu har Pierre åkt iväg för en stund sen, känns väl lite halvkluvet sådär, men, det går över, vi har så stark tillit till varann så jag har ingenting att sitta & oroa mig över... det säger han också, och han är så underbar, han säger så bra saker som får mig att tänka till, som får mig att koppla av, få sinnesro och känna mig uppskattad och älskad av honom, det är bara jag med mina hjärnspöken, det har väl att göra med att man blivit sååå bränd i sina tidigare förhållanden, Pierre är den första kille som inte svikit/sårat mig, men sen att jag också just nu befinner mig i en berg & dalbana med mina känslor gör ju också att jag blir så osäker och tankspridd mellan varven, men det kommer och går, tror graviditeten spelar in mkt där, alla hormoner, och att man ska bli två barnsmamma, tanken & känslan är härlig men också lite skrämmande och nervös, men allting kommer gå bra, jag & Pierre är så överens om mycket, och har samma värderingar och syn på saker i livet så vi löser allting på ett bra sätt!
han är verkligen min klippa!! <3
Min klippa som ska få ha en underbart rolig kväll/natt nu med sina arbetskamrater!! det är det minsta jag önskar honom, han jobbar & sliter och finns alltid där för mig, så det är självklart att han ska åka iväg på kryssningen och partajja loss ordentligt nu och slippa vardagen en stund! :) det behöver vi alla ibland.

Bloggar kanske mycket om mina känslor, om hur jag mår, men det är ingenting jag skämms över,
det är alltför många som går kluvna utan att säga ett ljud om hur dom mår, men detta är mitt sätt att få ur mig en del, och människor med empati för andra dömer ingen för att dom är sig själva, men sen finns det självklart väldigt privata saker som aldrig kommer skrivas ner här, gränsen går någonstans, och hoss mig går den här.

Om en stund så ska jag & skruttan göra oss iordning och bege oss till mamma, hon ska hämta upp oss nu på eftermiddagen, då kan jag passa på att köra lite bil också!! hehe.


//Maria.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0