Uppe med tuppen, eller ja... innan tuppen??



Thii fick jag för att jag promt skulle se film igår så sent, somnade väl inte förens efter ett inatt, och sex imorse kommer Linneá in, hur pigg som helst och bara skriker & gapar: "Mamma!! gå upp, gå upp mamma!! mamma...
upp nu!" man har väl sisådär några sekunder på sig att vakna till liv, spelar ingen roll att man säger åt henne att lägga sig och försöka somna om en stund, eller att hon ska sluta gapa, hrrmm, det hörs då mkt tydligare istället,
så det var bara att pallra sig upp, trött som jag vet inte vad!! och såååå förkyld!! :( nästan så man tycker synd om sig själv, haha. Idag åker Pierre iväg på kryssningen med sitt jobb, hoppas han får det roligt, jag hade också velat följa med, men känns inte lika roligt när man inte får/kan dricka alkohol, en del gör ju sånt ändå, men för mig är det tabu nr:1!!! det finns inget mer onaturligt och dumt som en berusad bebis i magen... usch & fy...
fattar inte hur en del tänker, men jag ska inte predika för mkt, alla är olika, och har olika värderingar...

Nu kaffe & ännu en kaffe, tar mina två koppar på morgonen, sen står jag mig många timmar!! :)

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0